Ağrıyan Dişin Nedeni Saplanan Çivi

ABD Colorado Littleon Breckenridge kasabasında inşaat işçiliği yapan 23 yaşındaki Patrick Lawler adındaki dişi ağrıyan hastanın müracaatını inceleyen dişhekimi hastasına çektiği rontgen sonucunda kafasında bulunan çivinin bu ağrıyı yapacağını söyleyince önce buna inanmak istemeyen Lawler karısının yanında çalıştığı dişhekiminin israrları ile Danver’deki hastaneye kaldırıldı.

Hastane cerrahlarından Sean Markey’in de iknaları ile ve daha önceleri de bu tür olaylara rastladıklarını anlatması üzerine ikna olan hasta ameliyata alınarak dört saat süren bir operasyonla çivi çıkarıldı.Olaya geniş yer veren yerel televizyonlardan Kusa TV ve bölgede araştırma yapan gazeteciler daha önceleri de bu tür inşaat işçilerinde ellerinde çalıştıkları basınçla çivi atan tabancalardan çıkan çivilerin tabancayı kullanan işçilerin farkında olmadan ağzından girip kafasına saplandıklarını saptadılar.  İnanılması zor bir olay olan Patrick Lawlerin hadisesini haber yapan CNN TV çivinin boyunun dört inç (yaklaşık 10 cm) olduğundan bahsederken olayı yaşayanın en yakın şahidi karısı Katerina Lawler’in açıklamaları yerel basın da geniş yer aldı.

Dentha Haber Ajansı / 2005-01-31